Про ліцей ⇒ Новини
Змінюючи, змінюймося разом!
Концепція розвитку Економіко-правового ліцею
Пізнай себе! Зрозумій іншого! Відкрий навколишній світ!
Якщо Ви погоджуєтесь із думкою, що світ здатен змінити лише той, хто готовий змінюватися сам;
якщо слушною Вам здається думка, що не варто очікувати на зміни,
якщо внутрішньо не бажаєш їх;
якщо відомий вислів «Під лежачий камінь вода не тече» є одним із спонукальних принципів Вашого життя;
якщо Ви переконані, що задумане Вами повною мірою можете здійснити тільки Ви;
якщо час від часу Ви усвідомлюєте, що треба щось змінювати, але не знаєте, з чого почати;
якщо Ви шукаєте коло однодумців,
тоді ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ГУРТУ РОЗРОБНИКІВ
НОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКО-ПРАВОВОГО ЛІЦЕЮ!
Давайте змінювати і змінюватись разом!
Бо найкраща мить для того, щоб зробити наше завтра, - це сьогодні.
Концептуальне гасло:
Пізнай себе! Зрозумій іншого! Відкрий навколишній світ!
Генеральна ідея концепції:
створення навчального закладу нового типу, діяльність якого спрямована на впровадження передових освітніх технологій з урахуванням соціального замовлення, викликів сучасності, національних традицій, соціокультурної специфіки мікрорайону, сформованих і закріплених ліцейних традицій, особливостей педагогічного колективу ійіндивідуальної мотивації діяльності кожного вчителя і кожного учня.
Перспективи:
- підняття престижу ЕПЛ, формування конкурентних переваг ліцею серед навчальних закладів міста;
- створення маркетингової стратегії набору в ліцей учнів і формування педагогічного складу та адміністрації;
- розробка векторів індивідуального розвитку, створення перспектив самореалізації для кожного;
- продуктивна взаємодія і взаємовпливи всіх учасників навчально-виховного процесу, плідна співпраця в команді однодумців;
- робота на результат у комфортних умовах.
Алгоритм створення концепції:
1. Залучення всіх учителів ліцею до свідомої, активної і добровільної участі у створенні концепції.
2. Підготовка і проведення дослідження освітніх потреб, очікувань від навчально-виховного процесу батьків, учнів, вчителів ( анкетування і моніторинг).
3. Моніторинг і адаптація новітніх технологій, застосування світового досвіду до розробки основних положень концепції.
4. Створення багатовекторного, варіативного контексту концепції.
5. Обговорення варіантів і вибудовування спільної концепції.
6. Презентація спільної концепції розвитку на сайті, на засіданнях батьківської ради, Ради ліцею, засіданнях самоврядування.
7. Проведення тренінгів для вчителів ліцею з метою впровадження принципів концепції у навчально-виховний процес, створення перспективної програми і критеріїв аналізу результатів впровадження концепції.
Фоторепортаж
29 листопада 2015