Розвиток ⇒ Кабінет психолога /  соціального педагога


Про онлайн консультацію в сервісі Zoom можна домовитися написавши листа:

Гурток «Психологічна студія»

Графік роботи практичного психолога
Карського Мирослава Валентиновича

Понеділок: 13.00 – 18.00 (консультації ліцеїстів та батьків)

Вівторок: 10.00 – 15.00

Середа: 10.00 – 15.00

Четвер: Методичний день (наради, семінари, творча група)

П’ятниця: 10.00 – 15.00


Гурток «Психологічна студія»

Пізнай себе і роби свою справу.
Платон

Сьогодні до числа найбільш актуальних завдань позашкільної освіти належить виховання гармонійно розвиненої, соціально зрілої, творчо активної, працелюбної особистості. У їх вирішенні важливе місце посідає формування та підвищення рівня психологічної грамотності та культури підростаючого покоління, які під силу розв’язувати на заняттях гуртка «Психологічна студія», яким керує практичний психолог Карський Мирослав Валентинович.

Актуальність навчальної програми гуртка дозволяє вихованцям одержувати досвід пізнання самого себе, розуміння інших людей, механізмів і законів, що впливають на людські стосунки; формувати навички конструктивної, толерантної взаємодії з оточуючими; краще усвідомлювати права й свободи інших людей.

Мета навчальної програми: виховання всебічно розвиненої, психологічно грамотної та соціально активної особистості.

Завдання програми:

  • формування психологічної грамотності та культури вихованців;
  • розвиток у вихованців практичних навичок щодо розв’язання конфліктів;
  • навчання умінню керувати емоціями і почуттями;
  • налагодження конструктивної взаємодії у мікросоціумі на засадах особистої моральності;
  • стимулювання стійкого інтересу вихованців до пізнання себе як особистості, як повноцінного члена суспільства;
  • сприяння успішному професійному самовизначенню та самореалізації особистості.

Програмою передбачено проведення традиційних гурткових занять, лекцій, годин спілкування, екскурсій, диспутів, тренінгових і практичних занять.

Під час занять вихованці мають можливість працювати колективно, брати участь в обговоренні проблем під час годин спілкування, займатись індивідуально над створенням проекту життєвого саморозвитку та власної моделі здоров’я.

Навчальна програма гуртка «Пізнай себе» розрахована на дітей віком від 12 до 17 років та передбачає рік навчання.

Запис до гуртка відбувається з 10.00 до 15.00 у кабінеті практичного психолога, окрім четверга.

Години роботи гуртка: Пн. 15.15 – 16.00 Пт 15.15 – 16.00

Ласкаво просимо!

Робота з ліцеїстами

Основне завдання психологічної служби щодо роботи з ліцеїстами – допомогти кожному:

  • розкрити та розвивати здібності;
  • формувати власну «Я-концепцію»;
  • навчитись доброзичливому спілкуванню з оточуючими;
  • визначитись з професійними вподобаннями, тощо.

Для цього проводяться навчально-розвивальні заняття з психології за темами:

  • «Толерантність» (8 кл.);
  • «Способи та методи в роботі з інформацією» (8 кл.);
  • «Психологія особистості» (9 кл.);
  • «Готуємось до екзаменів - психологічно» (9 кл.);
  • «Психологія індивідуальності» (10 кл.);
  • «Підготовка молоді до сімейного життя...» (11 кл.);
  • «Психологічна підготовка до ЗНО» (11 кл.)

Також, ліцеїсти беруть активну участь в науково-просвітницькій роботі:

  1. Участь в олімпіадах з педагогіки і психології
  2. Щорічна участь в Малій академії наук.
  3. Участь у роботі групи «Я – лідер!» з членами ліцейного парламенту та ліцеїстами 8-х кл., з метою допомогти адаптуватися до ліцейної родини.
  4. Постійно діючий гурток «Психологічна студія», девіз якого «Ми навчаємось бути лідерами власного життя!»
  5. Проведення ліцейних та всеукраїнських днів здоров’я.

Робота з батьками

Основні завдання психологічної служби в роботі з батьками:

  • допомогти знайти спільну мову та вирішувати конфліктні ситуації з власними дітьми;
  • сприяти оволодінню прийомам саморегуляції для подолання стресів;
  • навчити психологічним законам формування ціннісних орієнтацій родини.

Для виконання цих завдань батькам пропонуються навчальні семінари в «Університеті психолого–педагогічних знань для батьків» за темами:

  • “Мій улюблений підліток”
  • “Криза підліткового віку: розуміння, подолання. Переорієнтація поганої поведінки дитини”
  • “Стрес життя. Як керувати стресом”
  • “Карта родини: ролі, традиції, цінності. Мова кохання”
  • “Конфлікт. Шляхи вирішення”
  • “Профілактика кіберадикції”

Версія для друку